From 0edfac1d296f38fd8b564610c5181ded6b23330c Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Marc Riera Irigoyen Date: Sat, 14 Apr 2018 23:39:48 +0200 Subject: [PATCH] Update theme --- .../openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.ca.md | 10 +++++----- .../openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.en.md | 10 +++++----- .../openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.es.md | 10 +++++----- themes/kozmo-dark | 2 +- 4 files changed, 16 insertions(+), 16 deletions(-) diff --git a/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.ca.md b/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.ca.md index 3a12ac4..c3cdc6c 100644 --- a/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.ca.md +++ b/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.ca.md @@ -8,7 +8,7 @@ La sèrie 2000, en canvi, va ser encarregada per inaugurar la L2 en motiu dels J Tota la informació d’aquest manual s’aplica als tres trens a no ser que s’indiqui el contrari. -

Cabina de conducció

+## Cabina de conducció @@ -24,7 +24,7 @@ Tota la informació d’aquest manual s’aplica als tres trens a no ser que s
Cabina1. Manipulador marxa-fre
11. Xiulet
-

Panell ATC (Sèrie 2000)

+## Panell ATC (Sèrie 2000) @@ -35,7 +35,7 @@ Tota la informació d’aquest manual s’aplica als tres trens a no ser que s
ATC2000A. Velocímetre
F. Indicador de presència de codis ATP
-

Panell ATC (Sèrie 3000/4000)

+## Panell ATC (Sèrie 3000/4000) @@ -46,7 +46,7 @@ Tota la informació d’aquest manual s’aplica als tres trens a no ser que s
ATC3000A. Velocímetre
F. Indicador de distància objectiu
-

Teclat

+## Teclat | Teclat | Assignació per defecte | Funció | | ------------ | ------------- | ------------- | @@ -63,7 +63,7 @@ Tota la informació d’aquest manual s’aplica als tres trens a no ser que s | HORN_SECONDARY | Suma (teclat numèric) | Activa el xiulet de tancament de portes | | SECURITY_B2 | Fi | Activa o desactiva els sistemes de seguretat (mode especial) | -

Conducció del tren

+## Conducció del tren Els trens de les sèries 2000, 3000 i 4000 disposen d’un manipulador marxa-fre (1) amb 7 posicions de fre de servei, 4 posicions de tracció i 1 posició de deriva. Tot i que els controls són els estàndard per a qualsevol tren de control simple a openBVE, cal tenir en compte l’anomenat ***Home mort***. És molt important mantenir activat el polsador (barra d’espai) durant la tracció, la deriva i la frenada. Si per qualsevol raó no s’activa el polsador durant més de 3 segons, el tren aplicarà el fre d’emergència i no es podrà reprendre la marxa fins que s’hagi aturat completament. diff --git a/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.en.md b/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.en.md index f06306d..9525e83 100644 --- a/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.en.md +++ b/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.en.md @@ -9,7 +9,7 @@ The 2000 series, in contrast, was ordered to start commercial service on L2 duri All the information in this manual applies to the three series unless otherwise specified. -

Driver’s cab

+## Driver’s cab @@ -25,7 +25,7 @@ All the information in this manual applies to the three series unless otherwise
Cabina1. Power-brake handle
11. Horn pedal
-

ATC Panel (2000 series)

+## ATC Panel (2000 series) @@ -36,7 +36,7 @@ All the information in this manual applies to the three series unless otherwise
ATC2000A. Speedometer
F. ATP code indicator
-

ATC Panel (3000/4000 series)

+## ATC Panel (3000/4000 series) @@ -47,7 +47,7 @@ All the information in this manual applies to the three series unless otherwise
ATC3000A. Speedometer
F. Target distance indicator
-

Keyboard

+## Keyboard | Key | Default assignment | Function | | ------------ | ------------- | ------------- | @@ -64,7 +64,7 @@ All the information in this manual applies to the three series unless otherwise | HORN_SECONDARY | Add (numpad) | Plays the door closing signal | | SECURITY_B2 | End | Enables or disables the safety systems (special mode) | -

Driving the train

+## Driving the train The 2000, 3000 and 4000 series trains have a power-brake handle (1) with 7 brake notches, 4 power notches and 1 neutral notch. Although the controls are the same as for any other openBVE train with a single handle, the so-called ***Dead man*** device must be taken into account. It is very important to keep the button (space bar) pressed at all times while the train is in motion. If for any reason the button is not pressed for more than 3 seconds, the emergency brakes will be applied and the train will not move again until it has fully stopped. diff --git a/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.es.md b/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.es.md index c3bb5e7..528fcbc 100644 --- a/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.es.md +++ b/content/documentacio/openbve-conduccio-serie-2000-3000-4000.es.md @@ -10,7 +10,7 @@ provisionalmente en la L3. Estos trenes eran muy parecidos a los de la serie 300 Toda la información de este manual se aplica a los tres trenes a no ser que se indique lo contrario. -

Cabina de conducción

+## Cabina de conducción @@ -26,7 +26,7 @@ Toda la información de este manual se aplica a los tres trenes a no ser que se
Cabina1. Manipulador marcha-freno
11. Silbato de vía
-

Panel ATC (Serie 2000)

+## Panel ATC (Serie 2000) @@ -37,7 +37,7 @@ Toda la información de este manual se aplica a los tres trenes a no ser que se
ATC2000A. Velocímetro
F. Indicador de presencia de códigos ATP
-

Panel ATC (Serie 3000/4000)

+## Panel ATC (Serie 3000/4000) @@ -48,7 +48,7 @@ Toda la información de este manual se aplica a los tres trenes a no ser que se
ATC3000A. Velocímetro
F. Indicador de distancia objetivo
-

Teclado

+## Teclado | Teclado | Assignación por defecto | Función | | ------------ | ------------- | ------------- | @@ -65,7 +65,7 @@ Toda la información de este manual se aplica a los tres trenes a no ser que se | HORN_SECONDARY | Sumar (teclado numérico) | Activa el silbato de cierre de puertas | | SECURITY_B2 | Fin | Activa o desactiva los sistemas de seguridad (modo especial) | -

Conducción del tren

+## Conducción del tren Los trenes de las series 2000, 3000 y 4000 disponen de un manipulador marcha-freno (1) con 7 posiciones de freno de servicio, 4 posiciones de tracción y 1 posición de deriva. Aunque los controles son los estándar para cualquier tren de control simple en openBVE, hay que tener en cuenta el llamado ***Hombre muerto***. Es muy importante mantener activado el pulsador (barra de espacio) durante la tracción, la deriva y el frenado. Si por cualquier motivo no se activa el pulsador durante más de 3 segundos, el tren aplicará el freno de emergencia y no se podrá retomar la marcha hasta que esté parado por completo. diff --git a/themes/kozmo-dark b/themes/kozmo-dark index 03674ea..fa78217 160000 --- a/themes/kozmo-dark +++ b/themes/kozmo-dark @@ -1 +1 @@ -Subproject commit 03674eaf2b9830f6ddb46757ded42f3b461dcc2b +Subproject commit fa7821763b7c8c68188509f5ac3c3d33ef5835ec