Fix headers
parent
627ef49a03
commit
39bd02f7b4
|
@ -1,11 +1,11 @@
|
||||||
---
|
---
|
||||||
title: "Línia 2 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
title: "Línia 2 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Diego Silvosa
|
* Diego Silvosa
|
||||||
|
|
||||||
### Característiques:
|
## Característiques:
|
||||||
|
|
||||||
* Recorregut de Paral·lel a Bac de Roda (7 km)
|
* Recorregut de Paral·lel a Bac de Roda (7 km)
|
||||||
* Compatible amb ATP i ATO
|
* Compatible amb ATP i ATO
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "downloads/routes/line-2"
|
url: "downloads/routes/line-2"
|
||||||
title: "Barcelona Metro Line 2"
|
title: "Barcelona Metro Line 2"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creator:
|
## Creator:
|
||||||
|
|
||||||
* Diego Silvosa
|
* Diego Silvosa
|
||||||
|
|
||||||
### Features:
|
## Features:
|
||||||
|
|
||||||
* Section between Paral·lel and Bac de Roda (7 km)
|
* Section between Paral·lel and Bac de Roda (7 km)
|
||||||
* ATP and ATO compatible
|
* ATP and ATO compatible
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "descargas/rutas/linea-2"
|
url: "descargas/rutas/linea-2"
|
||||||
title: "Línea 2 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
title: "Línea 2 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Diego Silvosa
|
* Diego Silvosa
|
||||||
|
|
||||||
### Características:
|
## Características:
|
||||||
|
|
||||||
* Recorrido de Paral·lel a Bac de Roda (7 km)
|
* Recorrido de Paral·lel a Bac de Roda (7 km)
|
||||||
* Compatible con ATP y ATO
|
* Compatible con ATP y ATO
|
||||||
|
|
|
@ -1,11 +1,11 @@
|
||||||
---
|
---
|
||||||
title: "Línia 3 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
title: "Línia 3 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Característiques:
|
## Característiques:
|
||||||
|
|
||||||
* Recorregut de Lesseps a Liceu (3,5 km)
|
* Recorregut de Lesseps a Liceu (3,5 km)
|
||||||
* Compatible amb ATP i ATO
|
* Compatible amb ATP i ATO
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "downloads/routes/line-3"
|
url: "downloads/routes/line-3"
|
||||||
title: "Barcelona Metro Line 3"
|
title: "Barcelona Metro Line 3"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creator:
|
## Creator:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Features:
|
## Features:
|
||||||
|
|
||||||
* Section between Lesseps and Liceu (3.5 km)
|
* Section between Lesseps and Liceu (3.5 km)
|
||||||
* ATP and ATO compatible
|
* ATP and ATO compatible
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "descargas/rutas/linea-3"
|
url: "descargas/rutas/linea-3"
|
||||||
title: "Línea 3 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
title: "Línea 3 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Características:
|
## Características:
|
||||||
|
|
||||||
* Recorrido de Lesseps a Liceu (3,5 km)
|
* Recorrido de Lesseps a Liceu (3,5 km)
|
||||||
* Compatible con ATP y ATO
|
* Compatible con ATP y ATO
|
||||||
|
|
|
@ -1,7 +1,7 @@
|
||||||
---
|
---
|
||||||
title: "Sèrie 2000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
title: "Sèrie 2000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
|
@ -13,7 +13,7 @@ title: "Sèrie 2000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
* Presa de corrent: catenària o tercer carril a 1200 V
|
* Presa de corrent: catenària o tercer carril a 1200 V
|
||||||
* Sistemes de seguretat: Tren Stop, ATP/ATO
|
* Sistemes de seguretat: Tren Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### Característiques a openBVE:
|
## Característiques a openBVE:
|
||||||
|
|
||||||
* Tren 2001-2002-R2301-2003-2004
|
* Tren 2001-2002-R2301-2003-2004
|
||||||
* Cabina completament en 3D amb animacions
|
* Cabina completament en 3D amb animacions
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "downloads/trains/2000-series"
|
url: "downloads/trains/2000-series"
|
||||||
title: "Barcelona Metro 2000 Series"
|
title: "Barcelona Metro 2000 Series"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creator:
|
## Creator:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Technical description:
|
## Technical description:
|
||||||
|
|
||||||
* Build year: 1992
|
* Build year: 1992
|
||||||
* Builder: CAF, MEINFESA, GEC-ALSTHOM
|
* Builder: CAF, MEINFESA, GEC-ALSTHOM
|
||||||
|
@ -14,7 +14,7 @@ title: "Barcelona Metro 2000 Series"
|
||||||
* Power supply: 1200V overhead wire or third rail
|
* Power supply: 1200V overhead wire or third rail
|
||||||
* Safety systems: Train Stop, ATP/ATO
|
* Safety systems: Train Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### OpenBVE features:
|
## OpenBVE features:
|
||||||
|
|
||||||
* Train 2001-2002-R2301-2003-2004
|
* Train 2001-2002-R2301-2003-2004
|
||||||
* Fully animated 3D cab
|
* Fully animated 3D cab
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "descargas/trenes/serie-2000"
|
url: "descargas/trenes/serie-2000"
|
||||||
title: "Serie 2000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
title: "Serie 2000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Características técnicas:
|
## Características técnicas:
|
||||||
|
|
||||||
* Año de construcción: 1992
|
* Año de construcción: 1992
|
||||||
* Constructor: CAF, MEINFESA, GEC-ALSTHOM
|
* Constructor: CAF, MEINFESA, GEC-ALSTHOM
|
||||||
|
@ -14,7 +14,7 @@ title: "Serie 2000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
* Toma de corriente: catenaria o tercer carril a 1200 V
|
* Toma de corriente: catenaria o tercer carril a 1200 V
|
||||||
* Sistemas de seguridad: Tren Stop, ATP/ATO
|
* Sistemas de seguridad: Tren Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### Características en openBVE:
|
## Características en openBVE:
|
||||||
|
|
||||||
* Tren 2001-2002-R2301-2003-2004
|
* Tren 2001-2002-R2301-2003-2004
|
||||||
* Cabina completamente en 3D con animaciones
|
* Cabina completamente en 3D con animaciones
|
||||||
|
|
|
@ -1,11 +1,11 @@
|
||||||
---
|
---
|
||||||
title: "Sèrie 3000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
title: "Sèrie 3000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Característiques tècniques:
|
## Característiques tècniques:
|
||||||
|
|
||||||
* Any de construcció: 1986
|
* Any de construcció: 1986
|
||||||
* Constructor: CAF, MTM, MACOSA
|
* Constructor: CAF, MTM, MACOSA
|
||||||
|
@ -13,7 +13,7 @@ title: "Sèrie 3000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
* Presa de corrent: catenària o tercer carril a 1200 V
|
* Presa de corrent: catenària o tercer carril a 1200 V
|
||||||
* Sistemes de seguretat: Tren Stop, ATP/ATO
|
* Sistemes de seguretat: Tren Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### Característiques a openBVE:
|
## Característiques a openBVE:
|
||||||
|
|
||||||
* Tren 3001-3002-3003-3301-3004
|
* Tren 3001-3002-3003-3301-3004
|
||||||
* Cabina completament en 3D amb animacions
|
* Cabina completament en 3D amb animacions
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "downloads/trains/3000-series"
|
url: "downloads/trains/3000-series"
|
||||||
title: "Barcelona Metro 3000 Series"
|
title: "Barcelona Metro 3000 Series"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creator:
|
## Creator:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Technical description:
|
## Technical description:
|
||||||
|
|
||||||
* Build year: 1986
|
* Build year: 1986
|
||||||
* Builder: CAF, MTM, MACOSA
|
* Builder: CAF, MTM, MACOSA
|
||||||
|
@ -14,7 +14,7 @@ title: "Barcelona Metro 3000 Series"
|
||||||
* Power supply: 1200V overhead wire or third rail
|
* Power supply: 1200V overhead wire or third rail
|
||||||
* Safety systems: Train Stop, ATP/ATO
|
* Safety systems: Train Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### OpenBVE features:
|
## OpenBVE features:
|
||||||
|
|
||||||
* Train 3001-3002-3003-3301-3004
|
* Train 3001-3002-3003-3301-3004
|
||||||
* Fully animated 3D cab
|
* Fully animated 3D cab
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "descargas/trenes/serie-3000"
|
url: "descargas/trenes/serie-3000"
|
||||||
title: "Serie 3000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
title: "Serie 3000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Marc Riera
|
* Marc Riera
|
||||||
|
|
||||||
### Características técnicas:
|
## Características técnicas:
|
||||||
|
|
||||||
* Año de construcción: 1986
|
* Año de construcción: 1986
|
||||||
* Constructor: CAF, MTM, MACOSA
|
* Constructor: CAF, MTM, MACOSA
|
||||||
|
@ -14,7 +14,7 @@ title: "Serie 3000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
* Toma de corriente: catenaria o tercer carril a 1200 V
|
* Toma de corriente: catenaria o tercer carril a 1200 V
|
||||||
* Sistemas de seguridad: Tren Stop, ATP/ATO
|
* Sistemas de seguridad: Tren Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### Características en openBVE:
|
## Características en openBVE:
|
||||||
|
|
||||||
* Tren 3001-3002-3003-3301-3004
|
* Tren 3001-3002-3003-3301-3004
|
||||||
* Cabina completamente en 3D con animaciones
|
* Cabina completamente en 3D con animaciones
|
||||||
|
|
|
@ -1,11 +1,11 @@
|
||||||
---
|
---
|
||||||
title: "Sèrie 9000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
title: "Sèrie 9000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Diego Silvosa
|
* Diego Silvosa
|
||||||
|
|
||||||
### Característiques tècniques:
|
## Característiques tècniques:
|
||||||
|
|
||||||
* Any de construcció: 2006
|
* Any de construcció: 2006
|
||||||
* Constructor: ALSTOM
|
* Constructor: ALSTOM
|
||||||
|
@ -13,7 +13,7 @@ title: "Sèrie 9000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona"
|
||||||
* Presa de corrent: catenària a 1200 V
|
* Presa de corrent: catenària a 1200 V
|
||||||
* Sistemes de seguretat: Tren Stop, ATP/ATO
|
* Sistemes de seguretat: Tren Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### Característiques a openBVE:
|
## Característiques a openBVE:
|
||||||
|
|
||||||
* Cabina 2D estàtica
|
* Cabina 2D estàtica
|
||||||
* Sense vista exterior
|
* Sense vista exterior
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "downloads/trains/9000-series"
|
url: "downloads/trains/9000-series"
|
||||||
title: "Barcelona Metro 9000 Series"
|
title: "Barcelona Metro 9000 Series"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creator:
|
## Creator:
|
||||||
|
|
||||||
* Diego Silvosa
|
* Diego Silvosa
|
||||||
|
|
||||||
### Technical description:
|
## Technical description:
|
||||||
|
|
||||||
* Build year: 2006
|
* Build year: 2006
|
||||||
* Builder: ALSTOM
|
* Builder: ALSTOM
|
||||||
|
@ -14,7 +14,7 @@ title: "Barcelona Metro 9000 Series"
|
||||||
* Power supply: 1200V overhead wire
|
* Power supply: 1200V overhead wire
|
||||||
* Safety systems: Train Stop, ATP/ATO
|
* Safety systems: Train Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### OpenBVE features:
|
## OpenBVE features:
|
||||||
|
|
||||||
* Static 2D cab
|
* Static 2D cab
|
||||||
* No exterior view
|
* No exterior view
|
||||||
|
|
|
@ -2,11 +2,11 @@
|
||||||
url: "descargas/trenes/serie-9000"
|
url: "descargas/trenes/serie-9000"
|
||||||
title: "Serie 9000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
title: "Serie 9000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
---
|
---
|
||||||
### Creador:
|
## Creador:
|
||||||
|
|
||||||
* Diego Silvosa
|
* Diego Silvosa
|
||||||
|
|
||||||
### Características técnicas:
|
## Características técnicas:
|
||||||
|
|
||||||
* Año de construcción: 2006
|
* Año de construcción: 2006
|
||||||
* Constructor: ALSTOM
|
* Constructor: ALSTOM
|
||||||
|
@ -14,7 +14,7 @@ title: "Serie 9000 del Ferrocarril Metropolitano de Barcelona"
|
||||||
* Toma de corriente: catenaria a 1200 V
|
* Toma de corriente: catenaria a 1200 V
|
||||||
* Sistemas de seguridad: Tren Stop, ATP/ATO
|
* Sistemas de seguridad: Tren Stop, ATP/ATO
|
||||||
|
|
||||||
### Características en openBVE:
|
## Características en openBVE:
|
||||||
|
|
||||||
* Cabina 2D estática
|
* Cabina 2D estática
|
||||||
* Sin vista exterior
|
* Sin vista exterior
|
||||||
|
|
|
@ -4,23 +4,23 @@ date: 2017-02-07T12:00:00+01:00
|
||||||
---
|
---
|
||||||
Durant els darrers mesos, encara que hagi estat una feina invisible, hem realitzat canvis a openBVE i a la L3 per millorar encara més el projecte en el futur. Aquí en fem un recull:
|
Durant els darrers mesos, encara que hagi estat una feina invisible, hem realitzat canvis a openBVE i a la L3 per millorar encara més el projecte en el futur. Aquí en fem un recull:
|
||||||
|
|
||||||
### Traducció actualitzada
|
## Traducció actualitzada
|
||||||
|
|
||||||
S’han revisat les traduccions del programa openBVE. El canvi més important el notaran els usuaris del programa en castellà, que podran gaudir d’un gestor de paquets completament traduït.
|
S’han revisat les traduccions del programa openBVE. El canvi més important el notaran els usuaris del programa en castellà, que podran gaudir d’un gestor de paquets completament traduït.
|
||||||
|
|
||||||
### Millores del disseny del joc
|
## Millores del disseny del joc
|
||||||
|
|
||||||
Hem detectat que hi havia errors greus de disseny en alguns textos de la interfície d’usuari del programa, que en alguns casos quedaven superposats. El nou disseny és més clar i agradable.
|
Hem detectat que hi havia errors greus de disseny en alguns textos de la interfície d’usuari del programa, que en alguns casos quedaven superposats. El nou disseny és més clar i agradable.
|
||||||
|
|
||||||
### Bloqueig de portes
|
## Bloqueig de portes
|
||||||
|
|
||||||
Des de la propera versió d’openBVE, els creadors de trens tindran disponible una nova funció per a les extensions: la possibilitat de bloquejar les portes quan estan obertes o tancades. Això representarà una millora en el cas dels trens de la sèrie 2000 i la sèrie 3000, que seran més realistes. En el cas de la sèrie 3000 reformada, disponible en un futur no gaire llunyà, el funcionament del tren guanyarà complexitat: el tren no podrà tancar portes si abans no s’activa l’avís de tancament.
|
Des de la propera versió d’openBVE, els creadors de trens tindran disponible una nova funció per a les extensions: la possibilitat de bloquejar les portes quan estan obertes o tancades. Això representarà una millora en el cas dels trens de la sèrie 2000 i la sèrie 3000, que seran més realistes. En el cas de la sèrie 3000 reformada, disponible en un futur no gaire llunyà, el funcionament del tren guanyarà complexitat: el tren no podrà tancar portes si abans no s’activa l’avís de tancament.
|
||||||
|
|
||||||
### Tren-Stop
|
## Tren-Stop
|
||||||
|
|
||||||
Una de les novetats més importants de les properes versions dels trens és el Tren-Stop, un dispositiu de seguretat de circulació. Aquest dispositiu rep informació de la senyalització de la línia mitjançant balises, i aplica el fre d’emergència si s’intenta ultrapassar una senyal que no marca via lliure (verd). Una vegada el tren s’ha aturat del tot, s’ha de reactivar el dispositiu i circular fins a la següent estació amb marxa a la vista.
|
Una de les novetats més importants de les properes versions dels trens és el Tren-Stop, un dispositiu de seguretat de circulació. Aquest dispositiu rep informació de la senyalització de la línia mitjançant balises, i aplica el fre d’emergència si s’intenta ultrapassar una senyal que no marca via lliure (verd). Una vegada el tren s’ha aturat del tot, s’ha de reactivar el dispositiu i circular fins a la següent estació amb marxa a la vista.
|
||||||
|
|
||||||
### Estació en construcció
|
## Estació en construcció
|
||||||
|
|
||||||
També estan molt avançats els treballs de l’estació de Drassanes, disponible a la propera versió de la L3. L’estructura bàsica de l’estació està acabada, i queda retocar petits detalls i fer els accessos.
|
També estan molt avançats els treballs de l’estació de Drassanes, disponible a la propera versió de la L3. L’estructura bàsica de l’estació està acabada, i queda retocar petits detalls i fer els accessos.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
|
@ -5,23 +5,23 @@ date: 2017-02-07T12:00:00+01:00
|
||||||
---
|
---
|
||||||
Durant els darrers mesos, encara que hagi estat una feina invisible, hem realitzat canvis a OpenBVE i a la L3 per millorar encara més el projecte en el futur. Aquí en fem un recull:
|
Durant els darrers mesos, encara que hagi estat una feina invisible, hem realitzat canvis a OpenBVE i a la L3 per millorar encara més el projecte en el futur. Aquí en fem un recull:
|
||||||
|
|
||||||
### Traducció actualitzada
|
## Traducció actualitzada
|
||||||
|
|
||||||
S’han revisat les traduccions del programa OpenBVE. El canvi més important el notaran els usuaris del programa en castellà, que podran gaudir d’un gestor de paquets completament traduït.
|
S’han revisat les traduccions del programa OpenBVE. El canvi més important el notaran els usuaris del programa en castellà, que podran gaudir d’un gestor de paquets completament traduït.
|
||||||
|
|
||||||
### Millores del disseny del joc
|
## Millores del disseny del joc
|
||||||
|
|
||||||
Hem detectat que hi havia errors greus de disseny en alguns textos de la interfície d’usuari del programa, que en alguns casos quedaven superposats. El nou disseny és més clar i agradable.
|
Hem detectat que hi havia errors greus de disseny en alguns textos de la interfície d’usuari del programa, que en alguns casos quedaven superposats. El nou disseny és més clar i agradable.
|
||||||
|
|
||||||
### Bloqueig de portes
|
## Bloqueig de portes
|
||||||
|
|
||||||
Des de la propera versió d’OpenBVE, els creadors de trens tindran disponible una nova funció per a les extensions: la possibilitat de bloquejar les portes quan estan obertes o tancades. Això representarà una millora en el cas dels trens de la sèrie 2000 i la sèrie 3000, que seran més realistes. En el cas de la sèrie 3000 reformada, disponible en un futur no gaire llunyà, el funcionament del tren guanyarà complexitat: el tren no podrà tancar portes si abans no s’activa l’avís de tancament.
|
Des de la propera versió d’OpenBVE, els creadors de trens tindran disponible una nova funció per a les extensions: la possibilitat de bloquejar les portes quan estan obertes o tancades. Això representarà una millora en el cas dels trens de la sèrie 2000 i la sèrie 3000, que seran més realistes. En el cas de la sèrie 3000 reformada, disponible en un futur no gaire llunyà, el funcionament del tren guanyarà complexitat: el tren no podrà tancar portes si abans no s’activa l’avís de tancament.
|
||||||
|
|
||||||
### Tren-Stop
|
## Tren-Stop
|
||||||
|
|
||||||
Una de les novetats més importants de les properes versions dels trens és el Tren-Stop, un dispositiu de seguretat de circulació. Aquest dispositiu rep informació de la senyalització de la línia mitjançant balises, i aplica el fre d’emergència si s’intenta ultrapassar una senyal que no marca via lliure (verd). Una vegada el tren s’ha aturat del tot, s’ha de reactivar el dispositiu i circular fins a la següent estació amb marxa a la vista.
|
Una de les novetats més importants de les properes versions dels trens és el Tren-Stop, un dispositiu de seguretat de circulació. Aquest dispositiu rep informació de la senyalització de la línia mitjançant balises, i aplica el fre d’emergència si s’intenta ultrapassar una senyal que no marca via lliure (verd). Una vegada el tren s’ha aturat del tot, s’ha de reactivar el dispositiu i circular fins a la següent estació amb marxa a la vista.
|
||||||
|
|
||||||
### Estació en construcció
|
## Estació en construcció
|
||||||
|
|
||||||
També estan molt avançats els treballs de l’estació de Drassanes, disponible a la propera versió de la L3. L’estructura bàsica de l’estació està acabada, i queda retocar petits detalls i fer els accessos.
|
També estan molt avançats els treballs de l’estació de Drassanes, disponible a la propera versió de la L3. L’estructura bàsica de l’estació està acabada, i queda retocar petits detalls i fer els accessos.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
|
@ -5,23 +5,23 @@ date: 2017-02-07T12:00:00+01:00
|
||||||
---
|
---
|
||||||
Durant els darrers mesos, encara que hagi estat una feina invisible, hem realitzat canvis a OpenBVE i a la L3 per millorar encara més el projecte en el futur. Aquí en fem un recull:
|
Durant els darrers mesos, encara que hagi estat una feina invisible, hem realitzat canvis a OpenBVE i a la L3 per millorar encara més el projecte en el futur. Aquí en fem un recull:
|
||||||
|
|
||||||
### Traducció actualitzada
|
## Traducció actualitzada
|
||||||
|
|
||||||
S’han revisat les traduccions del programa OpenBVE. El canvi més important el notaran els usuaris del programa en castellà, que podran gaudir d’un gestor de paquets completament traduït.
|
S’han revisat les traduccions del programa OpenBVE. El canvi més important el notaran els usuaris del programa en castellà, que podran gaudir d’un gestor de paquets completament traduït.
|
||||||
|
|
||||||
### Millores del disseny del joc
|
## Millores del disseny del joc
|
||||||
|
|
||||||
Hem detectat que hi havia errors greus de disseny en alguns textos de la interfície d’usuari del programa, que en alguns casos quedaven superposats. El nou disseny és més clar i agradable.
|
Hem detectat que hi havia errors greus de disseny en alguns textos de la interfície d’usuari del programa, que en alguns casos quedaven superposats. El nou disseny és més clar i agradable.
|
||||||
|
|
||||||
### Bloqueig de portes
|
## Bloqueig de portes
|
||||||
|
|
||||||
Des de la propera versió d’OpenBVE, els creadors de trens tindran disponible una nova funció per a les extensions: la possibilitat de bloquejar les portes quan estan obertes o tancades. Això representarà una millora en el cas dels trens de la sèrie 2000 i la sèrie 3000, que seran més realistes. En el cas de la sèrie 3000 reformada, disponible en un futur no gaire llunyà, el funcionament del tren guanyarà complexitat: el tren no podrà tancar portes si abans no s’activa l’avís de tancament.
|
Des de la propera versió d’OpenBVE, els creadors de trens tindran disponible una nova funció per a les extensions: la possibilitat de bloquejar les portes quan estan obertes o tancades. Això representarà una millora en el cas dels trens de la sèrie 2000 i la sèrie 3000, que seran més realistes. En el cas de la sèrie 3000 reformada, disponible en un futur no gaire llunyà, el funcionament del tren guanyarà complexitat: el tren no podrà tancar portes si abans no s’activa l’avís de tancament.
|
||||||
|
|
||||||
### Tren-Stop
|
## Tren-Stop
|
||||||
|
|
||||||
Una de les novetats més importants de les properes versions dels trens és el Tren-Stop, un dispositiu de seguretat de circulació. Aquest dispositiu rep informació de la senyalització de la línia mitjançant balises, i aplica el fre d’emergència si s’intenta ultrapassar una senyal que no marca via lliure (verd). Una vegada el tren s’ha aturat del tot, s’ha de reactivar el dispositiu i circular fins a la següent estació amb marxa a la vista.
|
Una de les novetats més importants de les properes versions dels trens és el Tren-Stop, un dispositiu de seguretat de circulació. Aquest dispositiu rep informació de la senyalització de la línia mitjançant balises, i aplica el fre d’emergència si s’intenta ultrapassar una senyal que no marca via lliure (verd). Una vegada el tren s’ha aturat del tot, s’ha de reactivar el dispositiu i circular fins a la següent estació amb marxa a la vista.
|
||||||
|
|
||||||
### Estació en construcció
|
## Estació en construcció
|
||||||
|
|
||||||
També estan molt avançats els treballs de l’estació de Drassanes, disponible a la propera versió de la L3. L’estructura bàsica de l’estació està acabada, i queda retocar petits detalls i fer els accessos.
|
També estan molt avançats els treballs de l’estació de Drassanes, disponible a la propera versió de la L3. L’estructura bàsica de l’estació està acabada, i queda retocar petits detalls i fer els accessos.
|
||||||
|
|
||||||
|
|
Loading…
Reference in New Issue