Update modules
commit
ac51195921
|
@ -1,4 +1,3 @@
|
|||
|
||||
[submodule "themes/kozmo-dark"]
|
||||
path = themes/kozmo-dark
|
||||
url = git@gitlab.com:MarcRiera/kozmo-dark.git
|
||||
|
|
|
@ -0,0 +1,10 @@
|
|||
---
|
||||
title: "Baixades"
|
||||
type: "list"
|
||||
menu:
|
||||
main:
|
||||
name: "Baixades"
|
||||
weight: 4
|
||||
url: "#"
|
||||
identifier: "Baixades"
|
||||
---
|
|
@ -0,0 +1,14 @@
|
|||
---
|
||||
title: "Rutes"
|
||||
menu:
|
||||
main:
|
||||
name: "Rutes"
|
||||
weight: 1
|
||||
url: "/baixades/rutes/"
|
||||
parent: "Baixades"
|
||||
---
|
||||
|
||||
|||
|
||||
| ------------ | ------------- |
|
||||
| ![L2](/images/rutes/menu/L2.png) | <a href="/baixades/rutes/linia-2">![L2_termo](/images/rutes/menu/L2_termo.png)</a> |
|
||||
| ![L3](/images/rutes/menu/L3.png) | <a href="/baixades/rutes/linia-3">![L3_termo](/images/rutes/menu/L3_termo.png)</a> |
|
|
@ -4,12 +4,12 @@ menu:
|
|||
main:
|
||||
name: "Trens"
|
||||
weight: 1
|
||||
url: "/descarregues/trens/"
|
||||
parent: "Descàrregues"
|
||||
url: "/baixades/trens/"
|
||||
parent: "Baixades"
|
||||
---
|
||||
|||
|
||||
| ------------ | ------------- |
|
||||
| ![2000](/images/trens/menu/2000.png) | <div class="tabletextpadding"><a href="/descarregues/trens/serie-2000">Sèrie 2000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona</a></div> |
|
||||
| ![3000](/images/trens/menu/3000.png) | <div class="tabletextpadding"><a href="/descarregues/trens/serie-3000">Sèrie 3000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona</a></div> |
|
||||
| ![2000](/images/trens/menu/2000.png) | <div class="tabletextpadding"><a href="/baixades/trens/serie-2000">Sèrie 2000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona</a></div> |
|
||||
| ![3000](/images/trens/menu/3000.png) | <div class="tabletextpadding"><a href="/baixades/trens/serie-3000">Sèrie 3000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona</a></div> |
|
||||
| ![4000](/images/trens/menu/4000.png) | <div class="tabletextpadding">Sèrie 4000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona<br><br><em>En preparació</em></div> |
|
||||
| ![9000](/images/trens/menu/9000.png) | <div class="tabletextpadding"><a href="/descarregues/trens/serie-9000">Sèrie 9000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona</a></div> |
|
||||
| ![9000](/images/trens/menu/9000.png) | <div class="tabletextpadding"><a href="/baixades/trens/serie-9000">Sèrie 9000 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona</a></div> |
|
|
@ -1,21 +1,20 @@
|
|||
---
|
||||
title: "Contacta"
|
||||
title: "Contacte"
|
||||
menu:
|
||||
main:
|
||||
name: "Contacta"
|
||||
name: "Contacte"
|
||||
weight: 6
|
||||
url: "/contacta/"
|
||||
url: "/contacte/"
|
||||
---
|
||||
Si necessiteu ajuda, teniu suggeriments o trobeu errors mentre feu servir amb els nostres continguts a l’openBVE, podeu escriure un missatge aquí i ho intentarem resoldre el més aviat possible.
|
||||
|
||||
<form name="contact" netlify-honeypot="bot-field" netlify>
|
||||
<p hidden><label>Don’t fill this out: <input type="text" name="bot-field"/></p>
|
||||
<input type="text" name="bot-field" style="display:none; positon:absolute; left:-50000px" tabindex="-1" autocomplete="off"/>
|
||||
<label>Nom</label>
|
||||
<input type="text" name="name" required>
|
||||
<label>Correu electrònic</label>
|
||||
<input type="email" name="email" required>
|
||||
<label>Missatge</label>
|
||||
<textarea name="message" required></textarea>
|
||||
<div data-netlify-recaptcha></div>
|
||||
<button type="submit">Envia</button>
|
||||
</form>
|
|
@ -10,13 +10,12 @@ menu:
|
|||
If you need help, have a suggestion or have found errors while using our openBVE contents, leave a message here and we will try to find a solution as soon as possible.
|
||||
|
||||
<form name="contact" netlify-honeypot="bot-field" netlify>
|
||||
<p hidden><label>Don’t fill this out: <input type="text" name="bot-field"/></p>
|
||||
<input type="text" name="bot-field" style="display:none; positon:absolute; left:-50000px" tabindex="-1" autocomplete="off"/>
|
||||
<label>Name</label>
|
||||
<input type="text" name="name" required>
|
||||
<label>Email</label>
|
||||
<input type="email" name="email" required>
|
||||
<label>Message</label>
|
||||
<textarea name="message" required></textarea>
|
||||
<div data-netlify-recaptcha></div>
|
||||
<button type="submit">Send</button>
|
||||
</form>
|
|
@ -10,13 +10,12 @@ menu:
|
|||
Si necessitas ayuda, tienes sugerencias o has encontrado algún error usando nuestros contenidos para openBVE, puedes escribir un mensaje aquí e intentaremos resolverlo lo antes posible.
|
||||
|
||||
<form name="contact" netlify-honeypot="bot-field" netlify>
|
||||
<p hidden><label>Don’t fill this out: <input type="text" name="bot-field"/></p>
|
||||
<input type="text" name="bot-field" style="display:none; positon:absolute; left:-50000px" tabindex="-1" autocomplete="off"/>
|
||||
<label>Nombre</label>
|
||||
<input type="text" name="name" required>
|
||||
<label>Correo electrónico</label>
|
||||
<input type="email" name="email" required>
|
||||
<label>Mensaje</label>
|
||||
<textarea name="message" required></textarea>
|
||||
<div data-netlify-recaptcha></div>
|
||||
<button type="submit">Enviar</button>
|
||||
</form>
|
|
@ -1,10 +0,0 @@
|
|||
---
|
||||
title: "Descàrregues"
|
||||
type: "list"
|
||||
menu:
|
||||
main:
|
||||
name: "Descàrregues"
|
||||
weight: 4
|
||||
url: "#"
|
||||
identifier: "Descàrregues"
|
||||
---
|
|
@ -1,14 +0,0 @@
|
|||
---
|
||||
title: "Rutes"
|
||||
menu:
|
||||
main:
|
||||
name: "Rutes"
|
||||
weight: 1
|
||||
url: "/descarregues/rutes/"
|
||||
parent: "Descàrregues"
|
||||
---
|
||||
|
||||
|||
|
||||
| ------------ | ------------- |
|
||||
| ![L2](/images/rutes/menu/L2.png) | <a href="/descarregues/rutes/linia-2">![L2_termo](/images/rutes/menu/L2_termo.png)</a> |
|
||||
| ![L3](/images/rutes/menu/L3.png) | <a href="/descarregues/rutes/linia-3">![L3_termo](/images/rutes/menu/L3_termo.png)</a> |
|
|
@ -2,7 +2,7 @@
|
|||
title: "BVE Barcelona ja és aquí!"
|
||||
date: 2016-01-28T12:00:00+01:00
|
||||
---
|
||||
Avui 28 de gener de 2016 ha obert oficialment el lloc BVE Barcelona. Properament hi podreu trobar descàrregues i notícies dels continguts que hi ha del Metro de Barcelona per a openBVE. De moment són pocs, però segur que aniran creixent en quantitat i qualitat!
|
||||
Avui 28 de gener de 2016 ha obert oficialment el lloc BVE Barcelona. Properament hi podreu trobar baixades i notícies dels continguts que hi ha del Metro de Barcelona per a openBVE. De moment són pocs, però segur que aniran creixent en quantitat i qualitat!
|
||||
|
||||
Estigueu atents a les properes novetats. Podeu configurar una subscripció RSS si voleu estar informats en tot moment de l’activitat de la web.
|
||||
|
||||
|
|
|
@ -4,6 +4,6 @@ date: 2016-02-08T12:00:00+01:00
|
|||
---
|
||||
Des d’avui ja es pot descarregar la versió de la línia 2 que va fer en Diego Silvosa (Rodalíes) i que va publicar l’any passat al Fòrum del Transport Català. La ruta de moment inclou el tram original de la línia 2, entre Paral·lel i Sagrada Família (uns 4,4 km aproximadament). A més, també va fer un tren de la sèrie 9000 per fer el recorregut.
|
||||
|
||||
Trobareu la ruta i el tren a la secció de descàrregues, com a continguts separats o com un paquet conjunt.
|
||||
Trobareu la ruta i el tren a la secció de baixades, com a continguts separats o com un paquet conjunt.
|
||||
|
||||
Fins la propera!
|
||||
|
|
|
@ -2,6 +2,6 @@
|
|||
title: "Disponible la nova versió de la L3"
|
||||
date: 2016-03-30T12:00:00+01:00
|
||||
---
|
||||
Ja està disponible a la secció de descàrregues la nova versió de la L3. Aquesta versió amplia el recorregut fins a l’estació de Diagonal, i permet realitzar el trajecte ascendent. A més, s’han millorat els túnels per fer-los més realistes, i s’ha renovat tota la senyalització per ajustar-la a la realitat. Finalment, ara hi ha l’opció de circular per una L3 amb presa de corrent per tercer carril, tal com es feia uns anys enrere.
|
||||
Ja està disponible a la secció de baixades la nova versió de la L3. Aquesta versió amplia el recorregut fins a l’estació de Diagonal, i permet realitzar el trajecte ascendent. A més, s’han millorat els túnels per fer-los més realistes, i s’ha renovat tota la senyalització per ajustar-la a la realitat. Finalment, ara hi ha l’opció de circular per una L3 amb presa de corrent per tercer carril, tal com es feia uns anys enrere.
|
||||
|
||||
Bon viatge i fins la propera!
|
||||
|
|
Loading…
Reference in New Issue